Blood Angels
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Blood Angels


 
PříjemLatest imagesHledatRegistracePřihlášení

 

 Arigato - klerik

Goto down 
+4
Iceman
Guerilla
Sammaela
Arigato
8 posters
Jdi na stránku : 1, 2  Next
AutorZpráva
Arigato




Poeet p?íspivku : 10
Age : 31
Registration date : 24. 12. 08

Arigato - klerik Empty
PříspěvekPředmět: Arigato - klerik   Arigato - klerik Icon_minitimeWed Dec 24, 2008 6:02 pm

Zdravím,
takže na úvod : jmenuju se David, je mi šestnáct a žiju v Ostravě, konkrétnějc v Českém Těšíně.
Asi dva týdny hraju za kleričku Arigato, její skilly jsou :
Healing - MAX
Anatomy - 35 (zrovna trénuju)
Magery - 40 (zrovna trénuju)
Macefighting - 30
Taktika - 10
Vím, je to málo, ovšem ve hře jsem každý den a téměř všechen čas věnuju buď zvedáním skillů, nebo vyděláváním peněz na ně.
Co se týče mojí osoby..
Chodím na střední školu, kde studuji obor Polygrafie (neptejte se mě co to je, nikdo to neví, ani já sám ;p ). UO dohromady hraju cca tři roky s přestávkami.
Co poslouchám - hiphop, grindcore, crushcore, brutalcore, powerpunk, trošku tectonicku a podobné věci.
Mám rád dobrou hudbu, chlastání s kamarády, jídlo, nicnědělání, bojové sporty, atd.
Nemám rád lidskou demenci, bezohlednost, déšť, sníh a vůbec všechny změny počasí ;p a dlouhý pohledy do očí.
To je asi tak vše.. cokoliv byste chtěli vědět tak se zeptejte, rád odpovím. ^^
Těším se.
Ps : Jo, jen tak mimochodem - šťastné a veselé, když je teda ten štědrej den dneska no. ;p
Návrat nahoru Goto down
Sammaela
Admin
Sammaela


Poeet p?íspivku : 131
Age : 34
Registration date : 17. 09. 08

Arigato - klerik Empty
PříspěvekPředmět: Re: Arigato - klerik   Arigato - klerik Icon_minitimeThu Dec 25, 2008 6:39 pm

Smile super prihlaska:) se me libi:) co treba icq:) sice uz mam ale i tak je dobre je tu mit:) jine postavy nemas??Smile co ty a pk?? co od nas ocekavas?? co dungy??Smile scratch to je pro zacatek vse:) mej se peke:)