Blood Angels
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Blood Angels


 
PříjemLatest imagesHledatRegistracePřihlášení

 

 Renton-Warrior

Goto down 
5 posters
AutorZpráva
Vertigo




Poeet p?íspivku : 7
Registration date : 01. 03. 09

Renton-Warrior Empty
PříspěvekPředmět: Renton-Warrior   Renton-Warrior Icon_minitimeTue Jan 05, 2010 5:57 pm

Zdravím všechny cleny Blood Angels.
Pricházím z tím ze bych se velice rád stal členem této skupiny lidí.
Má postava je warrior jmenuje se Renton co se týče skillu tak mám vše co je u wariora potřeba na maximální úrovni.
Předchozí guildy: TSCC, SIlmarillion, Unicorn, nazareth,
Questy: Darkmoon warhammer
Trochu ze života.. Jmenuji se Dan bydlím v Praze je mi 17 let a chodím na účnák kde studuju obor automechanik. Záliby? Jezdím na motorce mám motárda od hondy (XR 125ccm) a sem tam s kamarádama závodíme Surprised) ale na to už je teď zima tak plánuji zabít zimu nejspíš u ultimo kdyby se konali nějaké guildovní srazy tak se urcite zúčastním když budu moct.
Dungeony? No pár jsem jich už byl ale nemůžu říct ze jsem nějakej expert furt se mám co učit.
Ultimu už hraji okolo 7 let z přestávkami mněl jsem už více postav ale nějaké se smazaly a nějaké jsem daroval teď mi zůstal už jen mág a warrior. Jak ovládám mága? No driv jsem ho hral dost a docela mi to slo a teď zvládnu odmagovat tak cove vzdycky se za neho rád v dungeonu ukázu protože mág je povolání které mne velice baví.
Nevím co bych jsem dál připsal tak se kdyztak ozvete a odpovím vám na každou otázku co se týče mně. Kontakt: ICQ 200-130-198
Tak se mějte a doufám že se brzy ozvete

Renton-Warrior
Návrat nahoru Goto down
Myska

Myska


Poeet p?íspivku : 138
Age : 42
Registration date : 17. 09. 08

Renton-Warrior Empty
PříspěvekPředmět: Re: Renton-Warrior   Renton-Warrior Icon_minitimeTue Jan 05, 2010 6:03 pm